Brezdeń rozpoczyna kampanię i wzywa do debaty

5 października kandydat Prawa i Sprawiedliwości do Sejmu, starosta Zdzisław Brezdeń zainaugurował kampanię wyborczą

Członkowie komitetu poparcia tej kandydatury podkreślali, że wysokie, 7. miejsce na liście wrocławskiej, jest dowodem i wyrazem dużego zaangażowania Brezdenia w sprawy społeczne. Podkreślano jego solidarnościowy rodowód, doświadczenie samorządowe, wierność wartościom patriotycznym.
Zdzisław Brezdeń chce się skupić na modernizacji infrastruktury drogowej i kolejowej, sprawach szkolnictwa zawodowego, funkcjonowaniu samorządów, rolnictwie i bezpieczeństwie kraju. Kandydat PiS porusza także gorący lokalny temat – budowę obwodnicy Oławy – i wzywa swojego konkurenta posła Romana Kaczora do debaty na ten temat.

Kto jest w komitecie poparcia kandydata PiS? Poniżej lista:

list2

Więcej – w wydaniu papierowym „GP-WO”

brezdkamp

Monika Gałuszka-Sucharska

Kategoria artykułu: Samorząd

Tagi: , , , , , , , ,

reklama

Komentarzy (116)

  1. Jest organizowana debata przez młodych ludzi skupionych wokół Inicjatywy Oława, czy Pan Brezdeń weźmie w niej udział? Dlaczego wzywa do debaty tylko Pana Kaczora? Jest wielu innych kandydatów z naszej okolicy? A z Kaczorem to się przecież dobrze znają na wielu zdjęciach razem byli, to mogą się na piwo umówić i podebatować.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • ale Putyry nie ma w komitecie poparcia, więc wspomnienie niepotrzebne. Jest żoną byłego burmistrza, zastępcą dyrektora i nic więcej. Jej nazwisko tutaj nie pojawia się a podłegłość służbowa widoczna u dyrektora.

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  2. Jak to jest, że w dziale samorząd są na głównej stronie trzy artykuły i wszystkie bardziej lub mniej bezpośrednio dotyczą Pana Brezdenia, a z tego tylko jeden jest pozytywny (ten), a pozostałe dotyczą problemów z PKSem i prokuratorskiego postępowania dotyczącego sprzedaży pałacu w Jakubowicach.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  3. też wyborca

    Pani Edyta Kubik i Pan Czesław Wierzbicki kandydowali z listy PIS w wyborach samorzadowych.
    Teraz widząc zapewne co się dzieje w oławskim grajdołku opuścili to towarzystwo wzajemnej adoracji i kandydują z innych list.
    Brawo dla nich za rzetelną ocenę !

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  4. Popatrzcie na komitet poparcia dla kandydata PiS. Właściwie zero młodych ludzi. Choć w komitecie jest wiele osób, które należy darzyć szacunkiem, to jednak brakuje tam młodych mieszkańców naszego okręgu.

    Wyjaśnienie, dlaczego młodzi nie popierają partii, jest proste. Mamy dosyć partiokracji, złodziejskiej polityki, jaką prowadzi ta czy inna partia. Młodzi oławianie na pewno zagłosują na kandydatów bezpartyjnych.

    Ja zagłosuję na kandydatkę z listy Kukiz’15, Edytę Kubik miejsce nr 2 na liście!

    Apeluję do wszystkich młodych mieszkańców naszego okręgu! Nie głosujcie na żadną z partii. Jeżeli nie chcecie głosować na kandydatów Kukiza, zagłosujcie na innych kandydatów bezpartyjnych!!!

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • Jak śmiesz insynuować, że PIS prowadzi „złodziejską politykę”, jak inne partie. JAK ŚMIESZ? Złodziejską politykę prowadzą wyłącznie te partie, które od ośmiu lat sprawują władzę, czyli PO i PSL, a wcześniej SLD.

      Nic wam nie pomoże próbowanie stawianie znaku równości między PIS a PO, na zasadzie, że wszystkie partie są podobno takie same. NIE SĄ TAKIE SAME! PIS i PO/PSL SĄ SKRAJNIE RÓŻNE! PO/PSL to właśnie rozkradanie Polski i demoralizacja społeczeństwa, a PIS to odbudowa Polski zrujnowanej przez PO/PSL i wcześniej SLD.

      Nic hejterze peowski nie wskórasz! PIS wygra te wybory i będzie rządził samodzielnie – bez ubecji, WSIoków, złodziei, mafii, oszustów i pogańskich antychrystów. Wywodzący się z PIS Prezydent RP będzie też na tym czuwał, a przede wszystkim przywróci Polsce ważną rolę w Europie i w świecie.

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  5. A gdzie Padula i prezes PKS? Brakuje też Hołyńskiego, Worek i Kruk-Gręziak w tym towarzystwie wzajemnej adoracji. Ktoś już wspominał o Putyrze, Swadek, Kownackim i Kościelaku. Oj cieniutki ten komitecik i jakiś taki mało prawy i sprawiedliwy. Ale jaki patron taki komitet.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  6. Ciekawy komentarz jest tutaj: http://stanowice-marcinkowice.npage.de/aktualnoci.html

    W każdej kampanii wyborczej wyłażą z dziur różne mroczne postacie. Glosuję na PiS ale nie na Brezdenia. Chcę zmiany. Chcę w Polsce przestrzegania prawa przez władze i sprawiedliwości w ich działaniu. Nie mogę przy tym pojąć, jak takiemu, przepraszam, Brezdeniowi, udało się wcisnąć się na listę PiS-u i to na taką wysoką pozycję. To jest jakiś gigantyczny przekręt.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  7. Będę głosował na PiS ale trzeba głosować na kandydata, który ma szansę. Pan Brezdeń jest kompletnie nierozpoznawalny poza naszym miastem. Nawet jeśli dostane tyle głosów co miał do powiatu (niemożliwe ponieważ był jedynką na pierwszej stronie książeczki) to i tak będzie sporo brakować. Jelcz nigdy nie zagłosuje za Oławianinem, pokazują to także egzotyczne osoby popierające z jelcza. Wybierzmy kogoś znanego a pan Brezdeń jak wiadomo jest na tej liście aby ją pociągnąć. To takie polityczne zabiegi ale naprawdę warto głosować na kogoś kto ma szansę być posłem

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  8. Jak śmiesz reklamować tu tą prymitywną partyjkę? PiS to najwieksza zaraza jaka może się przytrafić Polsce. To banda oszołomów typu Macierewicz, Pawłowicz, Kruk, Fotyga sterowanych przez żądnego zemsty Jaczyńskiego i hordę biskupów.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • Członkini SMSM

      Pani Semeniuk-Kwaśnicka jest zaangażowaną patriotką czystej krwi i bardzo przyzwoitą osobą. Wbrew nagonce PO (http://stanowice-marcinkowice.npage.de/pose-po-roman-kaczor-chce-zabroni-nauczania-prawdy-w-oawskim-liceum.html ) ma odwagę nauczać młodzież prawdy historycznej i prawdy dnia dzisiejszego. Poparła PiS i słusznie. Chyba jednak nie wie, kto to jest Brezdeń (pewnie nie czyta strony internetowej SMSM), albo zważyła, że poparcie Brezdenia, czyli PiS, jest tu ważniejsze od zafajdanej reputacji Brezdenia, dopóki Brezdeń stoi na czele oławskiego PiS.

      Dzięki takim zaangażowanym patriotom, jak pani Semeniuk-Kwaśnicka, polska młodzież zdecydowała o wywaleniu komoruskiego z urzędu i wybór prawdziwego męża stanu, reprezentującego interes Polski i Polaków, jakim jest Andrzej Duda. Zatem wara od pani Semeniuk-Kwaśnickiej, peowska szczekaczko!

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  9. Śmieszą mnie te komitety poparcia, bo już takowe mieliśmy w kampanii Brunka ( pamiętamy słynne „Choćby przyszlo i sto karolaków). Niestety nie interesuje mnie kto kogo popiera na pokaz.
    Ja wybieram kandydata dopiero przy urnie podobnie jak towarzystwo z komitetu poparcia.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  10. Ciekawe czy znajdą się w Oławie chętni do POparcia posła, który przez 8 lat nie był w stanie załatwić obwodnicy, chętnie czekam na zdjęcia z tym POsłem i hasłem „może i łączy nas Dolny Śląsk – ale na pewno nie obwodnica”.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • Głosując na PiS, zwiększasz szansę na wybór Brezdenia na posła. Trudno, jeśli ta partia wzięła Brezdenia na listę i to na wysokie siódme miejsce to musi ponieść konsekwencję. Na pewno nie zagłosuję na PiS, bo nie chcę poparcia dla Brezdenia. Wybiorę którąś z partii, która nie jest obecnie w Sejmie, ale na pewno nie PO bis czyli Nowoczesną Ryszarda Swetru.

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
      • Też Anonim ale uczciwy

        Wierutna bzdura i bezczelna manipulacja. Głosować będziemy na poszczególnych kandydatów, a nie na partie. Nie będziesz więc popierać Brezdenia oddając głos na innego kandydata Prawa i Sprawiedliwości. Jesteś bezczelnym kłamcą i cynglem mafii Parady Oszustów.

        Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
          • Bredzisz jak potłuczony! Wszystkie Kukizy, Nowoczesne, Korwiny itd. to łodzie ratunkowe tonącej PO. To widać słychać i czuć! Jak zagłosujesz na jedną z tych rzekomych opcji, to faktycznie zagłosujesz na PO. Tylko głosy na kandydatów PiS (ale nie na Brezdenia) zapewnią Polsce zmianę. Lewactwo też nic nie zmieni, bo za nową twarzą Zjednoczonej Lewicy stoją murem takie kanalie jak Miller i Palikot.

  11. Idealnego kandydata nie ma – niestety, ale uważam, że musimy głosować na Brezdenia, który ma największe szanse się dostać i będzie w grupie rządzących Polską. Nam jest potrzebny „nasz poseł”, bo problem obwodnicy trzeba na nowo ruszyć. A Kaczor i PO nie są w stanie nic już dobrego dla nas zrobić. Mieli swoją długą szansę i nic. Dlatego choć jako osoba bezpartyjna i nie koniecznie kochająca PiS, będę głosować dla dobra Oławy i Polski jednak na PiS. Trzeba dać im szansę wykazania się.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • Jaką obwodnicę? Brezdeń jakieś niestworzone historie opowiada z pomysłem na obwodnicę, że sfinansują dwie obwodnice gminy i powiaty oławski i brzeski. Niby skąd wezmą 350 -400 mln złotych na dwie obwodnice Brzegu i Oławy? Pod monopolowym w delirce ludzie takich głupot nie gadają

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
      • Jaki fani PO nie powinniście nawet się odzywać !!! obiecywaliście obwodnice Oławy, mieliście prezydenta, premiera, sejm, senat, wojewodę i marszałka i posła z PO i co ??? Jeszcze macie czelność liczyć na głosy ?

        Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
        • Jaki fan PO? Od PO to mnie trzymajcie z daleka i na długość ramion nie dopuszczajcie. Trzeba realnie spojrzeć na to, że obwodnice gminy i powiaty nie sfinansują (chyba, że w 150 lat). Zarówno miasto jak i gmina oława od paru lat jadą na debecie, mają niepokończone inne inwestycje i nie sądzę, żeby w Brzegu było inaczej. Koszt budowy tych obwodnic to budżety tych gmin i powiatów CAŁE, z 2-3 lat,a gdzie pozostałe wydatki. Wrocław nie da żadnych pieniędzy, bo ma obwodnicę Wrocławia do skończenia, Opole ma swoje wydatki a nie obwodnica Oława.

          Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  12. Panie Brezdeń, obwodnica, obwodnicą, ale ja codziennie dojeżdżam drogą nr 94 do Wrocławia w olbrzymim korku.
    To jedyna droga do Wrocławia -bardzo wąska i niebezpieczna . Czy myślal Pan jak pomóc mieszkańcom dojeżdzającym codziennie do szkól i do pracy?Opoźnienia autobusów PKS przekraczają wszelkie normy, bo nie mogą dojechać na czas.
    Zrobi Pan coś w tym kierunku?Może komitet też pomoże i wspólnie zwrócicie się w tej sprawie do władz samorządowych Siechnic, Wrocławia i zarządu dróg?
    Może w końcu znajdzie się jakieś alternatywne wyjśccie – budowa nowej nitki łączącej Wrocław z Oławą lub poszerzenie drogi istniejącej. Proszę pamiętać ,że nie wszyscy niestety uczymy się i pracujemy w Oławie .
    Czy pomyślał Pan kiedykolwiek o ludziach codziennie dojeżdżających do Wrocławia od lat w tak uciążliwych warunkach?

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  13. Sami młodzi i zdolni nie ma co, średnia wieku ile?. Jedynym kandydatem, którego rzeczywiście popierają młodzi ludzie jest Pani Edyta Kubik z „KWW Kukiz’15” nr. 2 na liście. Młodzi Polacy mają dość gierek PO i PISu tym opcjom mówimy stanowcze NIE!!!

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  14. Przestańcie już pieprzyć o tej obwodnicy, poseł czy starosta ma wybudować?, każdy z kandydatów który będzie obiecywać obwodnice przegra , bo oławianie po ostatnich latach doświadczeń nie uwierzą nikomu, dopóki rząd nie podejmie decyzji o budowie obwodnicy dla Oławy.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  15. każdy ma prawo głosować zgodnie ze swoimi przekonaniami! Możemy namiawiać, prosić o głosy dla swoich kandydatów ale na litosć boską nie obrażajcie wszystkich innych! Wpisy sugerują,że robią to młodzi ludzie. Panowie wszystko jeszcze przed Wami! Nie tędy droga…

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  16. Wybór pomiędzy Kaczorem a Brezdeniem, to tak jakby wybierać między dżumą a cholerą. Nie lepiej wybrać zdrowie? Jest tylu wspaniałych kandydatów na wrocławskiej liście PiS-u, na którą będziemy głosować, że naprawdę nie ma żadnego problemu. Zakomuszona i zdominowana przez sitwę Oława po prostu nie wystawiła żadnego kandydata, który nadawałby się choćby na woźnego w Sejmie. Zarówno Kaczor jak i Brezdeń to odpady moralne, tyle że Kaczor jest w partii odpadów moralnych, a Brezdeń wkradł się do PiS-u. Ja zagłosuję na Jacka Świata, który jest już posłem i jedno ze swoich biur poselskim ma w Oławie (przy 1 Maja 1). Jacek Świat ma numer 3 na liście PiS-u. Spotykał się w przeszłości z mieszkańcami Oławy i doskonale wie, o co w Oławie biega, a jednocześnie jest zupełnie niezależny od oławskiej sitwy, jak Kaczor, czy Brezdeń. Polecam innym ten wybór.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • Spotkał się kiedyś z mieszkańcami Oławy. Jakoś mnie to nie przekonuje, nam potrzebny jest ktoś, kto jest stąd, zna codzienne problemy, ale nie taki ktoś jak Kaczor czy Brezdeń, którzy nie znają życia przeciętnych ludzi.

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
      • Inny Anonim

        Przecież ty w ogóle nie rozumiesz, jaką misję ma do spełnienia poseł.

        Głównym zadaniem posła nie jest lobbowanie na rzecz sąsiadów ze swojego miasta, lecz mądre stanowienie prawa centralnego.

        Trzeba przy tym oczywiście znać problemy społeczeństwa, ale we wszystkich regionach Polski, a nie tylko w Oławie. Poseł musi mieć pełen obraz całego społeczeństwa, całej gospodarki i całego państwa, a nie tylko własnego grajdołka, z którego się wywodzi.

        Sprawy grajdołków są zadaniem dla samorządów, a nie dla Sejmu. Takim grajdołkowym posłem jest właśnie Kaczor i w żadnym wypadku nie powinien znaleźć się znowu na ławach sejmowych.

        Brezdeń też nie ma żadnego rozeznania ani żadnej koncepcji poza powiatem. To zaściankowy pożal się Boże pseudopolityk, który nigdy nie powinien piastować żadnej funkcji publicznej, bo nawet z durnym prowincjonalnym pekaesem nie potrafi sobie poradzić.

        Trzeba wybrać posła z prawdziwego zdarzenia, który ma odpowiednie kompetencje i właściwy kręgosłup moralny. Jacek Świat z Prawa i Sprawiedliwości jest jednym z takich kandydatów, ale są też inni. Wrocławska lista PiS ma 28 kandydatów. Jest z czego wybierać. Brezdenia znamy od lat i wiemy, że się na posła nie nadaje absolutnie, zresztą na starostę też się nie nadaje, nawet jako sołtys by się nie sprawdził.

        Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • Zgadzam się z opinią na temat Brezdenia, jednak mój głos pójdzie na Mariusza Oriona Jędryska. Powód, w swojej dziedzinie nie ma sobie równych, a to właśnie wykorzystanie zasobów naturalnych daje nadzieję na lepszą przyszłość dla naszych dzieci.

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  17. do realisty

    Co to znaczy: przestańcie pieprzyć o tej obwodnicy??!!! tym żyjemy na codzień, setki ciężarówek w dzień i w nocy rozjeżdża nasze miasto a poseł czy starosta sa od tego aby załatwic włączenie inwestycji do planu budowy dróg i finansowanie. Od kogo mamy tego wymagać, od Ceglarka?

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  18. Czy to tak trudno zrozumieć, obwodnica za ok. 250 – 300 mln zl. może wybudować i sfinansować tylko rząd naszego państwa i tam się opracowuje strategiczne inwestycje na terenie kraju..
    Załatwić drogi kolego, to można bilet na dobry film, a nie włączenie inwestycji do planu budowy dróg.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  19. Drogowiec;)

    Z Bresdenia taki drogowiec jak z koziej….trąbka, nie obrażając kozy…. dobrze, że teraz sucho, to nie widać…ale wystarczy mały deszczyk, a naprzeciwko starostwa zawsze robi się ładna sadzawka…. urzęduje już 2 kadencję i tego nie zauważył?

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  20. Żeby coś zmienic w Polsce i żeby odsunać obecnie „rządzących” trzeba głosować na PiS. Tylko PiS ma realną mozliwość wygrania wyborów i zdobycia większości w sejmie. Blablanie, że w wyborach jest więcej możliwości niż PO i PiS to zwykła propadanda – przecież te niby inne i samodzielne partie zapowiadaja utworzenie wspólnie z PO koalicji antyPiSowej . Jedyne co obecnie mozemy zrobic to głosować na PiS i w przypadku przejecia przez tą partię władzy skrupulatnie rozliczać jej działanie, a za 4 lata wystawić cenzurkę. Ja będe głosowac na PiS, jednak nie będą głosować na Z.Brezdenia – dzialania tego Pana aktywizuja sie jedynie podczas kampanii wyborczych , a to stanowczo za mało.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
      • Zmysły to będe uruchamiac w innych okolicznosciach. A jeśli chodzi o głosowanie na PiS to w odpowiedzi Drogowcowi uzasadniłam dlaczego tak zrobię. Do głosowania na PiS utwierdza mnie również zawiązana koalicja PO-_ZLew-Petru-PSL – nie zauważyłęś że oni mówią jednym głosem tak jakby otrzymywali „przekaz dnia” z jednego zródła i realizowali scenariusz Sikorskiego – „zaje….my PiS Macierewiczem”.

        Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  21. Drogowiec;)

    Do Adeli… żeby coś zmienić, to miałaś szansę iść na referendum i zagłosować za tym, żeby nie utrzymywać darmozjadów z naszych podatków… żeby do sejmu dostawali się Ci na których głosujemy, że urząd skarbowy nie będzie miał takich możliwości jak teraz, wydawać „wyroki” na podatników wg swojego widzi misie…. Twoje PiS (jak zresztą większość partii) nie była zainteresowana tym, żeby referendum było ważne i wmawiali swoim wyznawcom, że to referendum Komorowskiego, żeby na nie szli… Może gdyby wymieniła się na Wiejskiej ta „elyta” to coś by się zmieniło… PiS nawet nie będąc u władzy też pokazywał jakie ma „uczciwe” kadry (choćby Hofman i spółka)… i nie opowiadaj mi bzdur, że oni są cacy… przypomnij sobie, że nawet „wielki” wódz jest łasy na kasę (głupie 200 zł… przyłapali go na tym że nie był na posiedzeniu a zabrał do swojej kieszeni).. nie chce mi się rozpisywać, bo każdy kto umie czytać i obserwować świat to widzi… ktoś kto nie chce… jest „wyznawcą”, to nie będzie mu nic przeszkadzało… mądrych wyborów życzę

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • Coś się tak człowieku zaperzył? Referendum było bez sensu z głupimi i niejednoznacznymi pytaniami i nie rozwiazywało żadnych problemów – nawet jakby było ważne i tak decyzje w tych sprawach podejmować musiałby SEJM. Nie wiem czyim Ty jestes wyznawcą, ja na pewno nie jestem wyznawcą PiS. Staram sie tylko logicznie myśleć.Obserwując to co dzieje się teraz w Polsce wydaje się, że sprawą nr 1 jest odsunięcie POPSL od władzy. Kto to może wg ciebie zrobić? ZLew, Petru. Kukiz? Przecież oni balansują na progu wyborczym i jesli wejdą do sejmu to odbierając kilka procent PiSowi zaoferują by passy PO. I o to idzie teraz walka z udziałem prorządowych mediów. Tyle razy sie udało otumanić Polaków, to może i teraz się uda-jak to napisała córcia Lisa „tu idzie walka o życie” . Zobaczymy co sie wydarzy 25-go . Optymistką nie jestem ,bo nawet przysłowie mówi, że Polak i przed szkoda i po szkodzie głupi.
      PS – Polecam dzisiejszy /09.10./ felieton Matki KUrki na kontrowersje.net

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
        • Drogowcu! Jesteś durny jak kamień z bruku. Prawdziwy „Drogowiec”.

          Demokracja parlamentarna, jaką mamy w Polsce, polega na wielopartyjnym systemie politycznym. Partie opracowują programy rządzenia (poza PO, PSL i SLD a ostatnio Kukiz, Petru, Korwin i Zjednoczone Lewactwo, które opracowują tylko programy rozkradania budżetu, niszczenia państwa i pracy na rzecz obcych, wrogich nam mocarstw), po czym obywatele wybierają tę partię i tych polityków, którym ufają, albo którym dadzą się nabrać i pozwalają im rządzić w imieniu narodu i za pieniądze narodu.

          Opracowanie programu rządzenia i kampania wyborcza wymagają pieniędzy, które państwo stawia partiom do dyspozycji według jednakowego klucza dla wszystkich. Jeśli to sprawiedliwe podzielone finansowanie zlikwidujesz, to partie polityczne będą zdane tylko na prywatnych sponsorów, czyli oligarchów, którzy po prostu kupią sobie polityków razem z ich partią. Uczciwi politycy z uczciwych partii, jak PiS, na to nie pójdą. Za to nieuczciwi dadzą się kupić, wygrają wybory tylko dlatego, że będą mieli dużą kasę i będą rządzić wyłącznie na korzyść oligarchów i oczywiście na szkodę reszty Narodu i na szkodę państwa.

          Zlikwidowania finansowania działalności partii politycznych (podstawy demokracji parlamentarnej) chcą tylko przestępcy, którzy mają zamiar korumpować polityków i wymuszać na nich działania (np. uchwały Sejmu, albo decyzje rządu), które napędzą pieniędzy z budżetu do kieszeni oligarchów.

          Kim jesteś „Drogowcu-brukowcu”? Pachołkiem oligarchów, czy pachołkiem skorumpowanych polityków?

          Pozdrawiam. Anna.

          Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
          • Drogowiec;)

            Głupia jesteś, czy udajesz?…..Wystarczy podać banalny przykład Hofmana, Nowaka…. i pewnie jest wielu innych….

  22. Brezdeń stosuje taktykę Wiązowskiego,swojego kolegi partyjnego, byłego burmistrza Oławy czyli do sejmu ze wszystkimi.Doskonale widać to w powiecie. Skutki dla miasta są i bedą opłakane. W przypadku Wiązowskiego były to wieloletnie rządy Października a po Wiązowskim ślad zaginął.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  23. Przedsiębiorca

    Zgadzam się z przedmówcą, adela ma rację – czas na zmiany – należy dać szansę PIS-owi, a za 4 lata wystawić ocenę z rządów, jeżeli nie sprostają oczekiwaniom wyborców nastąpi tzw. rozliczenie przy urnie, ale ja wierzę, że pokażą jak budować uczciwszą Polskę. Zgadzam się również z tym, że głos oddany na PIS nie równa się z głosem oddanym na BREZDENIA, on nie zasługuje na głosy oławskich patriotów. Uaktywnia się jedynie w okresach kampanii wyborczych, a w Starostwie promuje nie PIS a opcję towarzyską: PSL-owskiego – Hołyńskiego i Swadek-Sneider (wyrzuconą przez wyborców na kopniakach z gm. Domaniów), SLD-owską – Kruk-Grędziak, PO-wskiego – Padulę,

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
      • Wybrykiem, to jesteś ty, peowski cynglu – wybrykiem natury, która pozbawiła cię wszelkiej moralności i rozumu.
        To właśnie Macierewicz jest gwarancją rozbicia mafii PO-PSL i dlatego tak na niego plujecie, peowskie cyngle. Macierewicz już odsunął od władzy jedną postkomunistyczną mafię – WSI. Obecnie stoi na czele 100-osobowego Zespołu Parlamentarnego wyjaśniającego przebieg i okoliczności mordu smoleńskiego, a także rolę polityków PO-PSL i prokuratorów fałszujących śledztwo w tej sprawie. Wyjaśnia też, gdzie się podziało 300 milionów zł wydanych rzekomo na budowę elektrowni jądrowej, której nie ma nawet w planach i jak mówi pani premier Kłamacz, nie będzie. Dlatego Macierewicz jest dla was taki straszny. Macie rację. Bójcie się. Macie tyle za uszami, że można tym obdzielić kilka generacji.

        Pozdrawiam. Anna.

        Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
          • Celem zagłosowania na PiS jest spowodowanie odsunięcia od władzy przestępców rozkradających Polskę, demoralizujących Polaków i robiących z Polski kolonię taniej i nieświadomej swej wartości siły roboczej. Tak się składa, że tylko PiS chce i potrafi to zrobić, a pozostałe partie chcą dalej być pasożytami i zdrajcami. I taki jest podział Polaków, który stworzyła koalicja PO/PSL z pomocą SLD i paru innych partyjek. Na nachapanych i wyślizganych, jak to kiedyś trafnie określił, chyba Ziemkiewicz.

            PiS chce zgody w Narodzie. Chce odbudowy zrujnowanej gospodarki, odbudowy moralności społeczeństwa, szacunku dla wartości chrześcijańskich, powrotu Polaków z wymuszonej biedą emigracji i paru innych ważnych dla Polski rzeczy. Chce też zwalczyć korupcję i zastopować wypływanie setek miliardów z budżetu państwa do prywatnych kieszeni oligarchów, głównie zagranicznych. Kto tego nie popiera, jest peowskim trollem, albo jeszcze gorzej, jest peowcem, albo eseldowcem, albo peeselowcem.

            Te trzy partie są spuścizną zbudowaną z najgorszego elementu społecznego, a właściwie aspołecznego, czyli komunistycznych służb specjalnych (SB, WSI itd.) i szefostwa PZPR. Po drugiej stronie barykady stoi PiS, który chce doprowadzić do tego, co ma w nazwie, czyli do działania prawa i do panowania sprawiedliwości. Na tych dwóch filarach PiS zbuduje silne państwo, dynamicznie rozwijającą się gospodarkę i normalne spokojne życie dla wszystkich Polaków. Próbkę tego mieliśmy już w latach 2005-2007. Niestety PO, po podstępnym przejęciu władzy, zniweczyło cały dorobek rządu PiS i zniszczyło Polskę do tego stopnia, że Polacy całymi milionami musieli emigrować z kraju.

            Po oderwaniu przestępców od władzy Naród się zjednoczy prawie automatycznie, bo nie będzie już „państwowego” szczucia na PiS i na Kościół, a w publicznych mediach, zamiast dzisiejszego zakłamania i obłudy, pojawi się prawda.

            Czy masz „Anonimie” jakieś zastrzeżenia do „takiego podejścia”? Bo ja do Twojego podejścia mam bardzo poważne zastrzeżenia.

            Pozdrawiam. Anna.

      • Anno, Anno, Anno 🙂 Jesteś Kobietą, dlatego z góry przepraszam za słowa jakich muszę użyć!
        Czytając twój post pełen pogardy i nienawiści do ludzi którzy mają inne zdanie na temat gospodarki, niż Ty Księżniczko, miałem wrażenie, że czytam tekst wystąpienia jakiegoś przywódcy państwa islamskiego!!!! Trzeba być skończonym hipokrytą, by nie zauważyć, że rządy PO-PSL zrobiły dużo dla Polski i Polaków!!!
        By nie być gołosłownym, podam Ci kilka informacji statystycznych:

        2007r 2014/15r
        PKB na mieszkańca (%średniej w UE) 53,8 70%
        Płaca minimalna 936zł 1750zł
        Liczba przedszkoli 16 902 21 661
        Liczba żłobków 373 1789
        Nakłady na służbę zdrowia 41,5mld zł 66,1mld zł
        Wydatki na badania i rozwój 6,7mld zł 14,4mld zł
        Wprowadzono programy na zakup mieszkań dla młodych, programy dla rozpoczynających działalność, wydłużono urlop macierzyński, zwiększono z 500 zł do 1000 zł odpis na dziecko, a na trzecie 1200 zł Odpisu na dzieci może dokonać każda rodzina, nawet ta, która nie miała zapłaconego tej wysokości podatku. Mój brat miał zwrotu na dzieci 3200zł, a podatku zapłacił tylko 2000zł

        Twierdzisz, że gospodarka jest zrujnowana, to proszę następne dane:
        Przez 8 lat rządów PO-PSL, wzrosło PKB o 24%,
        wartość eksportu wzrosła z 386,6 mld zł (2007 r) do 682,4 mld zł (czerwiec tego roku),
        po raz pierwszy w historii mamy nadwyżkę w handlu która wynosi 2,2 mld zł, a to jeszcze nie koniec roku,
        wybudowanych zostało 2077 km autostrad i dróg szybkiego ruchu,
        wybudowano ponad 2500 orlików
        prywatne stocznie przynoszą zyski, płacą podatki i mają zamówienia na wiele lat do przodu, Solaris sprzedaje autobusy na cały świat, PESA ma już zamówienia na pociągi i tramwaje do kilku krajów Europy, Ursus ma także wielomilionowe zamówienia na swoje traktory, firma WIELTON produkująca naczepy, staje się potentatem europejskim i wykupiła firmy konkurencyjne we Francji i we Włoszech, Polska firma mleczarska Mlekovita kontroluje już 40% polskiego rynku i podbija swoim eksportem Azję, w meblach jesteśmy już chyba potentatem światowym, bo Polskie firmy sprzedają meble nawet do USA, mógłbym tu wymieniać w wymieniać sukcesy Polskich firm 🙂

        Przyszedł czas na to co lubisz, czyli afery. Tak za czasów rządów PiS, także za czasów rządów PO-PSL były i są afery. Trzeba z nimi walczyć i odsuwać nieuczciwych polityków z polityki! Tu się z Aniu z Tobą w 100%. Lecz o tym który polityk jest nieuczciwy zdecyduje sąd, a nie ja czy Ty, czy Macierewicz!

        Pozdrawiam
        slawekpobo

        Ps: Platforma także głosowała za likwidacją WSI 🙂

        Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  24. Dziwne,że na tej liście osób popierających nie ma uwidocznionego na zdjęciach byłego posła P.Waldemara Wiązowskiego !!!
    Czyżby sterowanie Zdzichem „z tylnego siedzenia” tej politycznej limuzyny PiS-u !!!
    PS
    Ta limuzyna to chyba stary model Wołgi z ZSRR !!!

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  25. PiS kreuje się na partię rzekomo blisko zwykłych ludzi, a w rzeczywistości jest inaczej. Wystarczy przypomnieć sobie zachowanie braci Kaczyńskich i dzisiejszych polityków PiSu w czasach, kiedy likwidowano PGR-y. Otóż 2 miliony ludzi z PGR-ów wyrzucono na bruk, nie zaoferowano nic ani im, ani ich dzieciom, a bracia Kaczyńscy nic – fajnie jest, koszty transformacji. Wiele wsi zamieniło się w enklawy biedy, z bezrobociem, brakiem perspektyw i głodującymi dziećmi. Gdzie wówczas byli Kaczyńscy? Dlaczego nie stanęli w obronie tych skrzywdzonych ludzi? A to oni między innymi odpowiadali wówczas za to, co działo się w Polsce. Otóż w 1993 roku, kiedy Sojusz Lewicy Demokratycznej obejmował władzę, to bracia Kaczyńscy przez 4 lata dokładali rękę do likwidacji PGR-ów, do tego, że bezrobocie osiągnęło poziom 3 milionów ludzi.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  26. Brezdeń i Kaczor uczestniczyli w uroczystościach z komunistycznym generałem Edwardem Lańcuckim.Czy lans przedwyborczy był wazniejszy od pamięci o pomordowanych pod brama Stoczni Gdańskiej? Szok i niedowierzanie…

    „Gen. Łańcucki był przedstawiany jako weteran II wojny, jednak to nie jest cała prawda. Jest też oskarżony o sprawstwo kierownicze masakry z Grudnia ‘70 na Wybrzeżu, gdy według oficjalnych danych zginęło ok. 45 osób, a ponad 1160 zostało rannych. Zdaniem świadków pod bramą Stoczni Gdańskiej wydał komendę oddania strzału(…)

    „Ta sprawa oburzyła również prezesa dbającej o pamięć o ofiarach PRL Fundacji „Łączka” Tadeusza Płużańskiego.
    To uwłaczające dla ofiar Grudnia. Miejsce takich osób jest w więzieniu, a nie na uroczystościach. W Polsce brakuje polityki historycznej, bo państwo honoruje sprawców masakry na Wybrzeżu.
    Udziałowi gen. Edwarda Łańcuckiego w uroczystościach kombatanckich i patriotycznych sprzeciwia się także Instytut Pamięci Narodowej.
    Zdaniem IPN nie tylko sprawcy komunistycznych zbrodni, ale także prominentni przedstawiciele komunistycznego reżimu nie powinni być honorowani przez wolną Rzeczpospolitą
    — czytamy w cytowanym przez „Rzeczpospolitą” oświadczeniu IPN.

    http://wpolityce.pl/polityka/268021-odznaczeniowy-skandal

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  27. Cytuję -X-Man :

    Komitet poparcia Z.Brezdenia skrytykował w ostatnim numerze W.O. rządy PO i PSL.
    Chciałbym przypomnieć szanownemu komitetowi oraz Brezdeniowi, że ten w Powiecie rządzi właśnie z PSL !! ! (Hołyński, Worek, Swadek-Sneider) oraz SLD (Kruk-Grędziak), zatem czym Z.Brezdeń różni się od PO-PSL?
    25.X.2015 nie głosujemy na Z.Brezdenia, bo to oferma!

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
    • Prezes PiS Jarosław Kaczyński w swoim wystąpieniu podsumowującym kampanię wyborczą kładzie nacisk na ZASADY jakimi powinni się kierować ludzie aspirujący do władzy. A na zapleczu jego partii mamy to co mamy. Grasują tu tacy „ludzie z zasadami” jak np. Brezdeń, Dutkowski, Jackiewicz itp.) Czy to są ludzie z zasadami, o których mówi Kaczyński?

      Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  28. Jarosława nieupilnowali i zaczął bredzić w mediach o kwotach z kosmosu, obiecał 1 bln 400 mln na inwestycje, przecież to jest cały budżet kraju przez 5 lat. Nie głosujmy na tak niepoważnych ludzi. Jeszcze te przepychanki zwolenników PiSu kto na liście tak naprawdę jest z PiSu a kto nie.
    Zagłosujmy na ludzi, którzy mówią o konkretach, mają strategię zmiany, a nie obiecują gruszki na wierzbie. Zagłosujmy na Kukiz’15.

    PS: Zaraz się pewnie pojawi Anna albo inny człowiek, który powinien być pacjentem zakładu przy ul. Kraszewskiego we Wrocławiu, który będzie wszędzie widział szpiegów i agentów, a także pluł i obrażał.

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin portalu.