Kampania informacyjno-promocyjna dla dzieci i młodzieży zakończona!

31 stycznia Zakład Gospodarowania Odpadami GAĆ Sp. z o.o. oficjalnie zakończył kontrakt K8.2, którego tematem było zorganizowanie oraz przeprowadzenie dla dzieci i młodzieży z terenu 17 gmin (wg. dolnośląskiego WPGO) kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem: „Segreguj z nami walcz z odpadami!” Kampania została zrealizowana w ramach Projektu: „Optymalizacja procesów i dostosowanie Zakładu do funkcjonowania w gospodarce o obiegu zamkniętym”. Zadanie realizowane przez 5 miesięcy za pośrednictwem firmy Centrum Promocji i Reklamy ReMedia z Bydgoszczy zwieńczyło uroczyste rozdanie nagród w konkursie fotograficznym „Zasada 3R w obiektywie”, które odbyło się dnia 8 lutego 2019r. w ZGO GAĆ. W konkursie odnotowaliśmy ponad 60 zgłoszeń, a sponsor kampanii, ZGO GAĆ ufundował cenne nagrody:

Aparat Nikon D5600+ obiektyw; – I miejsce

Laptop/Tablet 2 w 1 Microsoft Surface GO – II miejsce

Smartfon Huawei Mate Lite 10 Dual SIM – III miejsce

W kategorii szkół gimnazjalnych zwyciężyli:
1 miejsce – Alicja Burek – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy.
2 miejsce – Julia Pabich – Zespół Szkół w Wierzbnie,
3 miejsce – Maciej Smok – Szkoła Podstawowa w Bystrzycy.

W kategorii szkół podstawowych zwyciężyli:
1 miejsce – Ewa Kłosowska – Szkoła Podstawowa nr 1 w Jelczu-Laskowicach
2 miejsce – Kornelia Rajnert – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czernicy
3 miejsce – Karolina Milewska – Zespół Szkół w Wierzbnie

Realizując kampanię ZGO GAĆ dotarł do ponad 20.000 tysięcy dzieci i młodzieży z terenu obsługiwanych gmin.

Liczby dużo trafniej potrafią zwizualizować każde przedsięwzięcie i oto one:

✅ 356 prelekcji ekologicznych dla dzieci i młodzieży, przeprowadzonych z przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach, od września 2018r. do końca stycznia 2019r.;
111 wycieczek dzieci i młodzieży do ZGO GAĆ – od listopada do końca grudnia. Wykonawca kontraktu zorganizował i przeprowadził wycieczki, które były uzupełnieniem prowadzonych lekcji dla dzieci i młodzieży. Młode pokolenie mogło na żywo zobaczyć jaką drogę przemierza odpad, który oni wrzucają do pojemnika w swoim domu, jak również nauczyć się zasad poprawnej segregacji odpadów;
30.000 tys. rozdanych materiałów edukacyjnych, tj. książek kucharskich, zakładek do książek, broszur ( przygotowanych w podziale na grupy wiekowe ) międzypokoleniowych albumów stanowiących źródło niezbędnej wiedzy o sposobach segregacji poszczególnych opadów;
współpraca z lokalnymi wydawnictwami: publikacja tematycznych newsletterów, oraz artykułów dodatkowych dotyczących prowadzonej kampanii oraz utrwalających zasady poprawnego postępowania z grupami odpadów;
nowy profil facebookowy kampanii z jej bohaterem Kapitanem Planetą oraz licznymi radami i ciekawostkami dotyczącymi zagadnień gospodarki odpadami;
Konkurs ekologiczny „Zasada 3R w obiektywie – konkurs fotograficzny, w którym młodzież za pomocą zdjęć interpretuje zasadę 3R tj.: Reduce, Reuse, Recycle, promującą zdrowy dla środowiska styl życia, konsumpcji dóbr i traktowania odpadów.

Wszystkim serdecznie dziękujemy za ogromny odzew i czynną chęć uczestniczenia w kampanii. Nauka postępowania z odpadami w ogóle nie jest trudna. 100% to chęć i zaangażowanie w promowanie pozytywnych postaw chroniących otaczające nas środowisko. Jesteśmy zaszczyceni, że przyjęliście nasze lekcje oraz wycieczki w tak entuzjastyczny sposób! Spotkania z Wami były przemiłe, a zdjęcia zebrane na profilu kampanii tylko potwierdzają, jak dobrze nam się współpracowało – w myśl zasady: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Łączy nas jeden cel – troska o środowisko w którym żyjemy.

(tekst sponsorowany)

Kategoria artykułu: Aktualności

Tagi: , , , ,

reklama

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin portalu.