– Jest mi wstyd, kiedy przejeżdżam obok tego truchła – pisze mieszkaniec

List do redakcji (opinie w tej rubryce nie zawsze są zgodne z poglądami redakcji)

Bardzo proszę o zainteresowanie się reklamą (a według mnie pseudoreklamą) zlotu pojazdów zabytkowych, jaki ma się odbyć w Oławie 18.06.2017 r.
Przy drodze do Wrocławia pojawiło się „coś”, co według agencji reklamowej „Wena” ma reklamować to wydarzenie. Na zdjęciach przedstawiam to monstrum, które według mnie (zapewne nie tylko mnie) przynosi wstyd naszemu miastu i w oczach przejeżdżających drogą nr 94 wydaje się raczej reklamą składowiska złomu lub śmietniska. Nie wiem czy kupa złomu w opłakanym stanie technicznym z nieoryginalnymi kołami, wybitymi szybami i wiszącymi szmatami wewnątrz może cokolwiek innego reklamować. Jako oławianinowi jest mi wstyd, kiedy przejeżdżam obok tego truchła. Uważam że postawienie takiego czegoś (reklama nie przechodzi mi przez gardło) jest co najmniej dowodem na brak zmysłu estetycznego u autora tego pomysłu. Z resztą…proszę przyjrzeć się zdjęciom…

(dane do wiadomości redakcji)

Fot. arch. Czytelnika

Jakie jest wasze zdanie? Też uważacie, że to auto szpeci ulicę?

Kategoria artykułu: Aktualności

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , ,

reklama

Komentarzy (38)

  1. Komuś to się może podobać a komuś nie, mnie akurat nie, wygląda to jak promocja zlotu złomiarzy a nie samochodów zabytkowych różnica między autami jest taka że złom wygląda jak na zdjęciach a samochód zabytkowy to taki o którego się dba i utrzymuje jego świetność przez lata. Jeżeli firma Wena chciała pokazać informacje o zlocie zdecydowanie lepiej wyglądała by tam atrapa ich budynku niż ta zaniedbana syrena. Bo jak na reklamie się znają to na samochodach zabytkowych już zdecydowanie nie.

    Zgłoś naruszenie regulaminu

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  2. Mi osobiście duzo bardziej ‚przynosi wstyd naszemu miastu’ brak drogi przed Majstrem. Jaka to wizytówka miasta. Warszawa chyba troche nie fortunnie reklamaju Zlot bo jest niczym innym jak złomem. Ale z drugiej strony tak własnie wyglądało wiele z tych samochodów które możemy oglądać na zlocie. Wydaje mie sie że nie sam pojazd jest problemem ale kontekst w jakim jest odbierany. Fajnie by było jakby obok stała taka sama Warszawa ale juz po renowacji.

    Zgłoś naruszenie regulaminu

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  3. Ha Ha Ha ….te negatywne komentarze pisze jedna czy dwie osoby ? Jak trzeba opinie napisać np. na stronie gazety na FB to już was nie ma, jednym słowem odważni anonimowo. Liczą się opinie osób, które nie boją się swojego zdania, a te są w zdecydowanej większości pozytywne….anonimowych głos się nie liczy. Dalej sobie prowadźcie tutaj monolog sami ze sobą.

    Zgłoś naruszenie regulaminu

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu
  4. A ja zgadzam się z autorem listu. Auto mogliby chociaż pomalować tak aby nie było widać rdzy. Jechałem ze znajomym z innego miasta to pytał się czy to reklama jakiegoś skupu złomu. Rozumiem, że jest obawa ie odrestaurowane auto mogłoby stać się przedmiotem potencjalnego wandalizmu ale puszka farby i zamalowanie rdzy to chyba jakiś szczególny wyczyn i niebywała inwestycja nie jest. Ta reklama świadczy tylko o jej właścicielu i aż dziw, że agencja reklamowa ma tak słabe wyczucie estetyki.

    Zgłoś naruszenie regulaminu

    Komentarz Zgłoś naruszenie regulaminu

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin portalu.