09 Czerwca 2010

Skok z wieżowca. Podwójna śmierć

9 czerwca o godzinie 2.40 w nocy dwóch młodych mężczyzn skoczyło z wieżowca przy ulicy Chrobrego w Oławie...

Z relacji mieszkańców wynika, że 27-latek i 30-latek prawdopodobnie mieli problemy z narkotykami. Do wieżowca na Chrobrego przychodzili często, siadywali też na pobliskim podwórku. - Otwierali okna na dziesiątym piętrze, pili piwo i patrzyli na Odre - mówi lokator. - Nie wiem nic więcej, ale bywa tak, że jak młodzi ludzie się napiją i wezmą coś jeszcze, to miewają różne pomysły...

Mieszkańcy pechowej klatki mówią jednym głosem: - Do tragedii doszło prawdopodobnie przez narkotyki.

- Znałam jednego z tych chłopców i wiem, że kilka lat walczył z nałogiem - mówi Maria. - Jest mi bardzo przykro, bo jesteśmy tylko ludźmi i nie można nikogo potępiać za to, że nie udało mu się wygrać z narkotykami. Wiem, że używki zniszczyły mu zdrowie, ale nie potrafił wyjść na prostą, wciąż zbaczał z właściwej drogi. Teraz z kolegą odleciał na zawsze...

Prawdopodobnie mężczyźni przebywali w wieżowcu od godziny 21.30. Kilka godzin później mieszkańców zbudził przerażliwy krzyk i uderzenie. Skoczyli jednocześnie. - Córka myślała, że doszło do wypadku samochodowego, odgłos uderzenia był przerażający - mówi mieszkanka. - Mąż wyjrzał przez okno i zadzwonił na policję. To było okropne. Córka wciąż powtarza, że nie może zapomnieć odgłosu uderzenia. Ja też nie mogę przestać myśleć o tej tragedii. To już któryś skok z tego wieżowca, wcześniej skoczyła gimanzjalistka, później jeszcze ktoś, może to zbiego okoliczności, a może...

*

Policjanci nie stwierdzili udziału osób trzecich w wypadku. Ciała skierowano na sekcję zwłok. - Dopiero po wykonaniu szczegółowych badań będziemy mogli powiedzieć coś więcej o przyczynach tragedii - informuje Alicja Jędo z KPP w Oławie. - Prowadzimy dochodzenie mające na celu ustalenie wszelkich szczegółów.

Agnieszka Herba

Oceń artykuł:
Średnia ocen: 3.42 (19 głosów)

Komentarze

Avatar
ja
jednego z nich znalam dosc dlugo fajny sympatyczny mily grzeczny chlopak niech spoczywaja w pokoju!!a wy ludziska zastanowcie sie i przestancie pisac te bzdury jak byscie wszystkie rozumy pozjadali bo to jest tragedia
Dodano dnia: 13.01.2012 00:03:47
Odpowiedz
Avatar
gość
Każdy ma prawo wyrażać opinie o ile one nie nie krzywdzą innych. To wielka tragedia dla najbliższych i przyjaciół. Zamiast krytykować może czas zapobiegać? Łatwo komuś wyrażać opinie jeśli patrzy na to z boku ale gorzej jest w tym uczestniczyć tak jak patrzą na to rodzina i najbliżsi. To wielki żal jeśli odchodzą młodzi ludzie , których zabiera "chemia". Zapobiegajmy!!!
Dodano dnia: 23.06.2010 21:17:18
Odpowiedz
Avatar
ania
znałam jednego z chłopaków chodziłam z nim do jednej klasy szkoły podstawowej,
bardzo współczuję rodzinie i modlę się za niego bo to był naprawdę fajny i wesoły chłopak, szkoda, że nałóg zwyciężył;(
Dodano dnia: 20.06.2010 18:06:13
Odpowiedz
Avatar
Gość
ale urwali
Dodano dnia: 20.06.2010 09:40:07
Odpowiedz
Avatar
Bolek
Róbta co chceta. Bezstresowe wychowanie i ... co jeszcze?
Dodano dnia: 18.06.2010 17:44:38
Odpowiedz
Avatar
do Rodziny
Proszę Pani. To dobrze, że Pani jako siostra broni śp.Brata. Tak powinno być w rodzinie, tym bardziej, że On nie żyje. Proszę jednak przyjąć do wiadomości , że inni mają prawo do własnego zdania w tej sprawie, nawet jeżeli to zdanie jest bardzo bolesne dla Rodziny.
Dodano dnia: 17.06.2010 18:00:42
Odpowiedz
Avatar
od Mix Iks w odpowiedzi do RODZINY (ostatni komentarz)
chciałem Panią przeprosić jesli swoją opinią sprawiłem Pani oraz waszym bliskim przykrość. Naprawdę rozumiem co przeżywacie i jest mi przykro z tego powodu. Ma Pani rację takimi komentarzami dobijamy was bardziej. Piszemy to co myślimy a różnie myślimy, wypowiemy swoje zdanie i albo wejdziemy jeszcze raz na stronę albo i nie. Pani w obronie brata czyta to i komentuje. Jest Pani bardzo silną kobietą ( choć napewno te siły opadają). Na koniec dodam tylko
~~~~NIECH IM ZIEMIA LEKKĄ BĘDZIE~~~~
Dodano dnia: 16.06.2010 22:43:31
Odpowiedz
Avatar
do mix iks-rodzina odp
żle mnie Pan zrozumiał-CO MNIE DZIŚ ,CIEBIE JUTRO- miało uzmysłowić Panu ,że nikt z nas nie wie co nam jest pisane .Być może ma Pan dzieci ,lub kiedyś je będzie miał i nie wie Pan kim będą ,na jakich ludzi wyrosną mimo tego,że z pewnością będzie Pan robił wszystko aby wyrośli na szczęśliwych i dobrych.Czy było by Panu miło gdyby ich opluwano ? A jeśli chodzi o okrucieństwo dzieci to jak Pan myśli od kogo się uczą ? od nas dorosłych.Gdyby rodzice w domu nie mówili żle o innych to i dzieci by tego nie robiły .Świat nie jest czarno-biały ,a problemy tych chłopaków były bardzo złożone , bardziej niż wszystkim się wydaje .Proszę pozwólcie im już odpocząć...
Dodano dnia: 16.06.2010 18:12:04
Odpowiedz
Avatar
Jodo
Szczerze to dobrze dla nich i ich rodzin jeżeli ich nałóg trwał kilka lat to co sobie robili zwielokratniali na najbliższych. A co do dilerów to są mocno połapani w miejscowej policji. A skoro wiecie kto to diluje to dzwońcie na KP wrocław i dajcie znać wrocław oławy nie lubi a delikwenta sprawdzą. A jak to nie pomorze to weźmy (...) i zróbmy pospolite ruszenie w sobotę o 20 przed ratuszem i (...) wszystkich dilerów i ćpunów bo dopóki jest popyt będzie podaż.
Niech im ziemia lekką będzie. Kondolencje dla rodzin.
Dodano dnia: 16.06.2010 14:58:44
Odpowiedz
Avatar
w odpowiedzi do rodziny- MIX IKS
Szanowna pani nigdy nikomu źle nie życzyłem i zapewne tego nie zrobię. Pani słowa "CO MNIE DZIŚ CIEBIE JUTRO" odebrałam w sposób jednoznaczny a mianowicie, że życzy mi pani tego samego bólu i cierpienia. Nie czyta pani uważnie komentarzy. Powtórzę jeszcze raz JEŚLI CI MŁODZI LUDZIE MIELI WŁASNE DZIECI TO UWŻAM ŻE IM WYRZĄDZILI NAJWIĘCEJ KRZYWDY !!!! Dla mnie to jest pewien rodzaj egoizmu. Rozumiem problem narkotyków i to bardzo dobrze (mój brat był narkomanem). Kiedy go pare razy zapuszkowali i dostał tam po dupie (prawdziwa szkoła zycia) otworzył mu się umysł, czyste myślenie. Pomyslał o żonie i dzieciach. Moich bratanków najbardziej mi szkoda było, dzieciaki się z nich śmiały że mają tatusia narkomana, nawet co niektórzy rodzice zabronili własnym dziecią z nimi bawić się aby coś od nich nie podłapali. I prosze mi tu nie mówic że to nie wstyd, bo pani nie musi sie wstydzić, jest pani zapewne dorosła i bez problemu stanie w obronie brata, dziecko niestety nie . Pani rozumie co to jest nałóg ale nie dzieci. Mimo iz mamy inne zdanie w tym akurat temacie, rozumiem pani postawę byc moze i tez bym bronił brata. Pomóżmy innym zrozumiec jaki ból mają bliscy osób uzależnionych od narkotyków. Z narkotyków mozna wyjść. Wiem doskonale że to bardzo trudne ale do zrobienia. Jeszcze raz powtórzę, że jest mi bardzo przykro z powody śmierci młodych ludzi. Walczmy z narkomanią, bo przy każdej takiej smierci nie umiera jedna osoba ale wraz z nimi wszyscy którzy ich kochali.
Dodano dnia: 16.06.2010 10:28:53
Odpowiedz
Avatar
Marcin
Smutne jest to że wszyscy włącznie z policja wiedzą kto handluje. Podejrzewam, że ów dealerzy nie są łapani w myśl zasady odwiecznej że płotek się nie łapie gdyz te doprowadzą wyżej. Tylko że te płotki mają się coraz lepiej, nie pracują, auta zmieniają w trybie błyskawicznym a jakoś o spektakularnych aresztowaniach "tych wyżej" nie słychać. Także może warto się zabrać za tych odwiecznie znanych.
Dodano dnia: 16.06.2010 09:40:32
Odpowiedz
Avatar
zosia
Oława boryka sie z poważnym problemem narkomanii, o czym luzie wiedzą ale nie chcątego przyjąć do wiadomości. TYmbardziej, że mamy do wrocławia tak blisko. To naprawde plaga. I Dzien Koguta tego nie usunie...Problem zaczął się już w połowie lat 90-tych. Stal się plagą. Tak naprawde bylismy pozostawieni samym sobie, nikt z nas nie wiedział w co sie pakuje -tak jest za każdym razem, bo gdybyśmy wiedzieli jakie to piekło nikt by tego nie tykał. Ale co można wiedzieć mając 13-15lat, bo o takim starcie wiekowym należy mówić. Rodzicie też nie zdjają sobie sprawy z tego co dzieje sie z ich dziecmi. W kosciele o tym nie mówią, bo ludzie chcą wierzyć w idealne społeczenstwo. To poważny problem. Nie wiem jak wygląda dzisiaj punkt konsutacyjny do walki z nałogiem, ale w tamtym czasie kiedy jeszcze mieszkałam w Oławie - był raczej mało skuteczny. JA uciekłam z Oławy, mnie sie udało...ale wiedziałam, żejak wróce to sie znowu zacznie. To prawdziwe piekło. I Oława ma poważny problem, który można rozwiązać...
Dodano dnia: 16.06.2010 07:10:20
Odpowiedz
Avatar
do mix iks-rodzina odp
Nikt kto się z tym nie zetknął,nie zrozumie jak potwornym nałogiem jest narkomania .Ja to widziałam na codzień .Nie wiesz jak ciężką walkę toczyli każdego dnia ,ile prób podjęli aby się z tego uwolnić...I powtarzam ci ,że nigdy ich rodzice ani siostry nie wstydziły się za nich i mało nas obchodzi jak mała jest oława i co ty o tym myślisz.Pamiętaj o jednym CO MNIE DZIŚ - CIEBIE JUTRO...
Dodano dnia: 15.06.2010 19:55:54
Odpowiedz
Avatar
zosia
Strasznie mi przykro,ze ak sie stało. SZOK, że nieudało im sie...Alepiekła nałogu nie da sie opisac, wiedza o tym ci którzy sie zetnkneli, Strasznie mi przykro, ze im sie udało tego przerwac inaczej jak samobójem...Najszczersze kondolencje dla całej rodziny
Dodano dnia: 15.06.2010 14:16:14
Odpowiedz
Avatar
xxx
Wszyscy najmądrzejsi,a pomóc nie ma komu,temu kto jej potrzebuje porozmawiać,zapytać,tylko słowo ćpun zadawala tych których siedzą w czterech scianach i oglądaja tv a z życia nic nie biorą...
Dodano dnia: 15.06.2010 10:25:44
Odpowiedz
Avatar
Oławianin
Szuko10 państwo dbało o to abyś chociaż nauczył się pisać po polsku, ale to jak widać za wysokie progi dla ciebie. I nie pozostaje tobie nic jak pracować za tego tysiaka
Dodano dnia: 15.06.2010 09:28:16
Odpowiedz
Avatar
Gość
to przedstaw te dobre strony ,niech wszyscy wiedzą
Dodano dnia: 15.06.2010 07:38:15
Odpowiedz
Avatar
mix iks- do rodziny odpowiedz
Dla WAS to może i nie wstyd ale napewno dla ich dzieci(jeśli mieli, bo tego nie wiem ale z góry założyłem że mieli). Co te biedne dzieci muszą przeżywać. Ja uważam że tacy rodzice przynoszą wstyd swoim dziecią. Oława jest mała proszę tego nie zapominać
Dodano dnia: 14.06.2010 22:38:29
Odpowiedz
Avatar
anula
co wy ludzie piszecie .....dodajecie sobie jakies fantazje znam ich i niektore z waszych wypowiedzi to jais horror dajcie sobie juz spokuj.bede stawac w obronie to ze mieli problemy to nie znaczy ze mozna ich obrazac z nimi lepiej sie rozmawialo niz pewnie z niejednych z was by rozmowa sie kleiła.kazdy widzi tylko to ze ćpali a nikt nie widzi i nie docenia ich dobrych stron ja bede pamietala ich z dobrej strony.kondolecje dla rodzicow i rodzenstwa.
Dodano dnia: 14.06.2010 19:27:35
Odpowiedz
Avatar
do mix iks-rodzina
o jakim wstydzie ty mówisz człowieku ? nigdy nie wstydziłam się za mojego brata ,więc nie mów mi że nam współczujesz .Nie masz pojęcia co ONI czuli , z czym musieli walczyć na codzień ,jakie piekło przeżywali tu na ziemii .Powiedziałabym ci chętnie gdzie mam to o czym trąbi całe miasto i tacy ludzie jak ty ...Ty nie musisz rozumieć ale uszanuj to ,że dwóch najlepszych przyjaciół postanowiło odejść razem . Dajcie im już spokój,pozwólcie odpocząć...Teraz są wolni ,daleko od wszystkich zawistnych spojrzeń,od jadowitych komentarzy...daleko od was ludzie...
Dodano dnia: 14.06.2010 18:53:03
Odpowiedz
Avatar
szuko10
WŁASIE TAK PANSTWO DBA O MŁODZIESZ ZERO PRACY AJAK JUSZ JEST TO ZA TYSIAKA ALBO PUTORA MŁODZIESZ NIEMA PREPEKTYW IDLATEGO TAK SIE DZIEJE OKRUTNE ALE PRAWDZIWE
Dodano dnia: 14.06.2010 18:38:14
Odpowiedz
Avatar
Gość
zgadzam się ze Średniakiem
Dodano dnia: 13.06.2010 22:42:36
Odpowiedz
Avatar
mix iks
Egoiści nie pomyśleli jaki wstyd rodziną przyniosą. Współczuję z całego serc, rozumiem ich cierpieni, ból, rozpacz (oczywiście rodzinie, bliskim). Jednak nie wydaje mi się aby to zrobili bo np. byli załamani, w depresji. Mieli zarąbisty odlot skoro skoczyli razem. Teraz całe miasto trąbi o tym jacy to byli narkomani, skoro to było oczywiste że ćpali dlaczego nie siedzieli za narkotyki? w końcu posiadanie też jest zabronione.
Dodano dnia: 13.06.2010 19:15:47
Odpowiedz
Avatar
mieszkanka
Żal matek, które cierpiały rodząc w bólach i "dzięki" takim synom znowu cierpią. Pomyśleliście Panowie - samobójcy o tym? Zero szacunku dla Matek.
Dodano dnia: 13.06.2010 17:36:48
Odpowiedz
Avatar
ja
kazdego szkoda ja ich znalem i terz mialem takie problemy co wy wiecie o ZABIJANIU
Dodano dnia: 13.06.2010 15:19:11
Odpowiedz
Avatar
kazek
ajak sie chłopaki nazywali?
Dodano dnia: 13.06.2010 14:05:40
Odpowiedz
Avatar
anula
Wyrazy wspołczucia dla ich bliskich ...Niech spoczywaja w spokoju.,jednego z nich znalam od lat pamietam jak jeszcze gralismy na boisku w szkole 2.zawsze usmiechniety,z poczuciem humoru.TO STRASZNE CO SIE STAŁO.
Dodano dnia: 11.06.2010 22:37:05
Odpowiedz
Avatar
ja
Ćpali, nie ćpali ale napewno byli ludźmi i tak samo zasługują na szacunek. O zmarłych mówi się albo dobrze albo nic nie mówi. Osobiście znałam jednego z tych chłopaków i nie mogę powiedzieć złego słowa. Niezależnie od sytuacji zawsze był grzeczny, uśmiechniety i służył pomocą. Ich już nie ma i nie cierpią. Teraz pozostała tylko rodzina pogrążona w żałobie. Dla mnie to ogromna strata i należy tylko współczuć tym, których bezpośrednio dotknęła ta tragedia
Dodano dnia: 11.06.2010 21:39:10
Odpowiedz
Avatar
migotka
Zawsze bylo gadane że z mojego wieżowca sie ludzie żucaja i jest on przeklęty(wiezowiec koło PKS) znam matkę jednego z tych chłoapków.
Tragedia
[*][*][*]
Dodano dnia: 11.06.2010 14:26:13
Odpowiedz
Avatar
Gagita
Nad czym ta debata ludzie ? dorosli faceci chcieli to polecieli.
Dodano dnia: 11.06.2010 13:45:12
Odpowiedz
Avatar
Gość
...straszne, przykre, szokujace......zycie mlodych ludzi poprostu zakonczylo sie i zniklo w przestrzeni nocy... a my wymyslamy, obwiniamy
....niewiadomo komu bardziej wspolczuc....
Dodano dnia: 11.06.2010 01:52:53
Odpowiedz
Avatar
W kwestii ćpunów i ćpania
Będę bronił Janusza Korina-Mikke. W kwestii ćpania są możliwe tylko dwa rozwiązania: albo takie, w którym państwo bierze pełnię odpwiedzialności za obywatela (sankcje karne, więzienie), odbierajac mu możliwość stania się degeneratem, albo obywatel staje się - bez ograniczeń - degeneratem na własne życzenie i szybkoa trafia go szlag na własne życzenie. W tym ostatnim przypadku obowiązuje zasada: ANI ZŁOTÓWKI Z MOJEGO PODATKU NA ĆPUNÓW! Jest niemoralne wydawanie pieniędzy na ćpunów, gdy chorzy na białaczkę nie mają możliwość leczenia z braku pieniędzy na leki dla nich.
Dodano dnia: 11.06.2010 00:19:21
Odpowiedz
Avatar
Średniak
Zabić się z nieszcześliwej miłości to czysty idiotyzm. Komu byś zrobił tragedię oprócz rodziców i najbliższych? Lasce która cię olała? Pewnie nawet by na pogrzeb nie przyszła i jeszcze gadałe że dobrze że odeszła bo byl jakiś psychiczny skoro się zabił! Nikt nam życia nie zwróci, nie ta to inna, po cholerę iść za światy skoro tyle pieknych rzeczy jest do zrobienia na ziemi. Tysiące ludzi chorych na raka błagają o nastepny dzień życia, a taki idiota jeden czy drugi giną bo go panienka zostawiła. Znam przykład. Laska skoczyła pod pociąg,koleś dramatyzował 2 tygodnie, później normalność, piwko koledzy. Kto na tym stracił? Za rok czy dwa ożeni się, a dziewczyny już nie ma....
Pisanie że nikt nie pomógł wyjść z narkomanii tym dwóm "skoczkom" jest żałosne. Czy wy wiecie wogóle o czym piszecie? Co drugi z Was próbował rzucić palenie fajek, i co? Po dwóch tygodniach powrót do nałogu. Dragi są 10 razy gorsze, nikt Ci nie pomoże wyjść z tego gow... skoro sam nie będziesz chciał. Ani matka, ani żona - nikt! Czego wymagacie od ludzi, mieli ich brać na bok i w psychologów się bawić? Widocznie byli za słabi, zwykły świat ich przerastał więc szli w ten piękny bajkowy.....
Dodano dnia: 11.06.2010 00:09:32
Odpowiedz
Avatar
22
też kiedyś byłem blisko takiego kroku, było to spowodowane nieszczęśliwą miłością, wtedy wydaje się że już nic nie ma sensu, bez tej osoby, której nie można już odzyskać juz kilka lat minelo, a dalej mniewam wahania nastroju, zwątpienia, oczywiscie wyszedłem ze stanu depresyjnego...udało mi sie przetrwac najciezsze dni, teraz zycie mnie zaskakuje, po takim zetknięciu sie z dnem, przyjemnie jest sie wybic, osiagac wyznaczone cele, spelniac marzenia...mowicie ze PO PiS SLD powinni zabronic nam palic trawe, cpac inne gow.., ale po co macie swój rozum??popatrzcie Holandia, teraz Czechy, dragi dozwolone, a buractwa takiego jak w Polsce to chyba nigdzie nie ma;| po prostu szok, frajerstwo wożące sie po miescie, dla ktorych miara czlowieka jest samochod, czy telefon, albo obwisłe ciuszki typu clinic, czy inny syf, z reguły tacy ludzie wlasnie najbardziej krzycza ze politycy powinni cos zmienic, a sami nawet palcem nie machną zeby sie pouczyc, poszukac pracy, nikt za was tego nie zrobi, ani Tusk, Kaczyński, czy Korwin Mikke...opamietajcie sie polacy, świat to nie tylko Oława, zacznijcie zwiedzać, uczyć sie kultury...a za legalizacja jestem jak najbardziej, wtedy moze skonczy sie to "pospolite ruszenie" wsrod skate boyów, juz nie beda narzekac ze nie maja gdize jarac trawska, beda mieli tego pod dostatkiem, a te najslabsze jednostki same sie wykoncza, moze bede mogl spokojnie przejsc sie ulica w nocy, bo juz nie raz wp...ol dostalem na Oławie...
Dodano dnia: 10.06.2010 22:54:36
Odpowiedz
Avatar
Gość
Jeżeli uważasz ,ze takim ludziom trzeba pomagać to masz rację .Ale dlaczego nie pomagałeś ,tylko spychałeś na margines.Ja ich tam nie spychałem.A ci ludzie to b. dobrze sytuowana dzieciarnia,która miała wszystko więc to było już za nudne. Łatwo wszystko przychodziło i wychowanie bezstresow
Dodano dnia: 10.06.2010 21:47:44
Odpowiedz
Avatar
Gość
Narkoman to tez człowiek, szkoda chłopaków:( takim ludziom trzeba pomagać a nie spychać na margines i wyzywać od "ćpunów"...
Dodano dnia: 10.06.2010 21:12:35
Odpowiedz
Avatar
kamil
ad. zdzich. biorą tylko słabi i naiwni którzy nie radzą sobie z życiem i mają nadzieje ze to w czymś pomoże. tak samo jest z nadużywaniem alkoholu który daje chwilowe zamroczenie i zapomnienie od wszystkiego a pozniej po otrzezwieniu znow to samo. w sumie obie sprawy sa złe z tym że prochy jednak gorsze...wybacz ale jak ktos walnie 2 piwa w gorący dzien, to nie to samo jak by dał sobie w żyłe...a co do skakania z wieżowca...cóż robią to albo stracency życiowi którzy nie widzą już miejsca dla siebie na tym ziemskim padole łez, albo ludzie którzy coś pociągneli nosem i wydawalo im sie ze mają skrzydła i potrafią latać...
Dodano dnia: 10.06.2010 18:52:21
Odpowiedz
Avatar
linka
27 i 31 lat czy ja wiem czy tacy mlodzi. To nie byli gówniarze, dorośli ludzie. Tyle lat ćpali
Dodano dnia: 10.06.2010 16:44:28
Odpowiedz
Avatar
Średniak
Tak jasne, piszcie dalej bzdury że ciężka sytuacja spowodowała ich skok. Akurat w ciągu jednej chwili znalazło sie dwóch bohaterów którzy oddali skok za miliony zawiedzionych Polaków! Jestem zupełnie z innej stony miasta, ale w Oławie huczy że byli narkomanami. Kto wie co sobie ubzdurali w danej chwili? Moze dla nich to była głupia zabawa, zakład itp.
Dziwi mnie postawa mieszkańców tego bloku, Ci którzy słyszeli lub widzieli ich stojących tam w oknie mogą czuć się w jakiś sposób odpowiedzialni za ich śmierc! Mam pytanie do szanownych lokatorów - teraz każdy może sobie przyjść do Was na klatkę pić alkohol? Super, już będe wiedział gdzie przyjść z kumplami w deszcz, nie dośc że nie będzie padało to jeszcze sobie z góry na Odrę popatrzę! Już nie pamietacie jak z więżowców przepędzano po skokach kilka lat temu? Wejść tam graniczyło z cudem, teraz widzę problemu nie ma....
Dodano dnia: 10.06.2010 14:58:50
Odpowiedz
Avatar
ona
to byli bardzo nieszczęśliwi ludzie...zabił ich nałóg...a teraz wielu ludzi płacze -ŻEGNAJCIE BRACIA-
Dodano dnia: 10.06.2010 14:57:03
Odpowiedz
Avatar
do nn
to byli bardzo nieszczęśliwi ludzie...zabił ich nałóg...a teraz wielu ludzi płacze -ŻEGNAJCIE BRACIA-
dla ciebie to może być "zwykły ćpun" choć nie wiem co to oznacza ,ale dla innych to był ukochany syn , wspaniały brat czy ojciec.Myślisz że taki "zwykły ćpun" nie ma prawa do szczęścia czy do życia? A może oni się poddają przez takich właśnie ludzi jak ty , takich co to lubią przyklejać łatki i wystawiać oceny -zwykły czy niezwykły- Ćpuna ci nie szkoda...? Niech zdycha...?
Dodano dnia: 10.06.2010 14:57:03
Odpowiedz
Avatar
Do Geremino
Co ma tu szacunek do prawdy.Prawda jest taka ,że to - NIEULECZALNI NARKOMANIE. To jest przykre ,że młody człowiek ,przed którym otwiera się przyszłość i nieograniczone możliwości kariery,wybrał tę drogę i tak skończył.Niech to będzie przestrogą dla młodych ,bo to nie pierwszy przypadek śmierci młodego narkomana w Oławie.PO co to kamuflować ,niech ich błędy służą innym za przestrogę,PO co to oszukiwanie się.
Dodano dnia: 10.06.2010 13:04:13
Odpowiedz
Avatar
Geronimo
Do nn - czy wypada przy takich tragediach pisać takie debilne komentarze- niech się osoba zastanowi?
Ci co decydują się na krok samobójczy z zasady są desperatami a powód tego czynu zawsze zabierają ze sobą! Ludzie odbierają sobie życie z różnych przyczyn i to jest wyłącznie ich sprawa.Jeśli nie masz dla nich szacunku to sam siebie też nie szanujesz.
Dodano dnia: 10.06.2010 10:10:02
Odpowiedz
Avatar
Tak się zastanawiam...
Do "Polityka jest ..." Popełniasz błąd w punkcie wyjścia, bo to, co dzieje się patologicznego np. oszust Rysiek w polityce utożsamiasz z polityką samą. A tę ostatnią przez od V w. przed Chr. wieki defioniowano jako "roztropne zabieganie o dobro wspólne". Polityką nie są zachowania wsponianego oszusta, ale - najściślej pojętą- polityka jest praca ludzi na wałach w czasie powodzi. Nie można dać sobie wcisnąć tego rozumienia polityki, obcego naszej kulturze, którzy narzucaja nam od ponad stu lat komuniści-marksiści "polityka jako walka o władzę".
Dodano dnia: 10.06.2010 09:00:43
Odpowiedz
Avatar
pani x
Ci którzy ich kochają cierpią teraz bardziej niż oni zapewne przez całe swoje zycie. Niech wkońcu ktoś się weźmie za dilerów a raczej psełdo Oławskich dilerów. Oława jest tak mała tu wiedzą kto ćpa kto sprzedaj i to naprawde są wciąż te same osoby. Oni w tym są juz od ponad 10 lat jak i niedłużej. Dlaczego nieragujemy? Oni będą sie wykruszac a ja wierzę że można im pomóc.
Dodano dnia: 10.06.2010 07:59:04
Odpowiedz
Avatar
do polityka.......
Politycy i rząd powinni zwalczać narkomanię i walczyć o nasze społeczeństwo,żeby było świadome ,zdrowe i mądre.A gdy polityk sam bierze i nawołuje do legalizacji ,to dobrze chyba nie jest.Ale lepiej rządzi się ludzmi pijanymi ,naćpanymi itd.I o to chodzi,a małolatom to pasuje.
Dodano dnia: 10.06.2010 07:56:11
Odpowiedz
Avatar
zdzich
Szkoda chłopaków:( kamil, nn - z tego co wiem to ludzie, którzy skoczyli z wieżowca w przeważającej większości nie brali narkotyków. Podążając tokiem twojego rozumowania - bezpieczniej jest brać. Tyle złych rzeczy dzieje się też po alkoholu i jakoś nikt nie zamierza go zdelegalizować.
Dodano dnia: 10.06.2010 07:08:09
Odpowiedz
Avatar
Polityka jest do dupy
Ciekawe że zawsze jak coś się stanie ktoś dorabia metki i odcina kupony. Może gdyby było inaczej ludzie nie zaczynali by ćpać, mieli więcej szans i motywacji , sr... pies partie i ich programy , przecież one nic już do tej sprawy nie wniosą. Każde samobujstwo jest krokiem jednostki i może być złożone z miliona odczyć , przemyśleń. To nie jest tragedia systemowa , to tragedia sama w sobie. Warto by śie zastanowić co robią inni , dla Ciebie samego i czy to czasem nie jest tak że jesteś sam.
Dodano dnia: 09.06.2010 23:34:06
Odpowiedz
Avatar
nn
Niestety ci to akurat byli nałogowymi narkomanami.PO i SLD,nie mówiąc już o Korwinie Mikke chcą zalegalizować narkotyki .Wtedy taki Miro i inni
brali by zgodnie z prawem. Przed wyborami Tusk aby pozyskać głosy młodych ,też oświadczył ,że palił trawę. [ a czy już nie pali? można tak odwyknąć ?]Był to sygnał dla młodych ,że to nie przeszkadza w karierze.Dziwni ludzie chcą ,a właściwie nie chcą ale muszą ,rządzić Polską. Można bez wykształcenia ,można nie znać się na wielu sprawach, jak to ostatnio udowodnił następny ,który musi być prezydentem .Mocno wykształcony ,napisał pracę magisterską w ciągu 10 dni za pomocą teścia ,teściowej i żony.Jak można się tym chwalić?Teraz bez karki plecie same bzdury.Od nas zależy ,czy wreszcie będziemy żyli w normalnym i uczciwym kraju.
Dodano dnia: 09.06.2010 20:25:18
Odpowiedz
Avatar
Tak się zastanawiam...
Przyczyny takich kroków bywają bardzo różne, więc ich ocena też musi być różna. Bywa, że ludzie popełniaja taki krok z rozpaczy, gdy nie mogą poradzić sobie z cierpieniem. Bywa, że uciekają przed odpowiedzialnością za swe niegodziwości. Bywa, że na krok taki decydują się zwykłe ćpuny, które nawet nie wiedzą, jaki jest dzień tygodnia w danej chwili i po co to robią. Prywatnie do każdego z takich przypadków mam inny stosunek. Uważam, że samobójstwo jest złem samo w sobie. Parę lat temu byłem na pogrzebie syna znajomej, jedynaka. Znałem go: niezwykle uprzejmy, przed doktoratem i dużą karierą. Od dziecka uczył się francuskiego i angielskiego. Będąc za granicą zakochał się nieszczęśliwie i ... rzucił się pod pociąg. Nigdy nie zapomnę bezmiaru cierpienia na twarzach jego rodziców. Matka do dnia dzisiejszzego bierze ciężke psychotropy. Codziennie o nim myśli, choć minęło dobrych parę lat. Odbierając życie sobie, odebrał je tym, którzy go kochali. To nikczemne.
Dodano dnia: 09.06.2010 19:09:55
Odpowiedz
Avatar
kamil
o prosze :) a są tacy co mówią że narkotyki powinni zalegalizować i że nie szkodzą... no cóż 3/4 mlodziezy z olawy chyba wtedy by latało z dachów pogrzeby jeden za drugim...przykra sprawa
Dodano dnia: 09.06.2010 18:52:26
Odpowiedz

Dodaj komentarz

Dodajesz komentarz jako: Gość (zaloguj się lub załóż konto).

Treść komentarza *:
Wynik działania 2x9 *:
* - pola obowiązkowe

Sonda

Czy podoba Ci się patriotyczny mural na osiedlu Sobieskiego?

Tak
71.05%
Nie
22.91%
Nie mam zdania
6.04%

Pod kreską

Facebook